Thursday 21 April 2016

'' AWAK BOLEH BUAT TREATMENT DIMANA-MANA DALAM NEGARA, DUNIA DAN KELAB JDT AKAN TANGGUNG SEGALA-GALANYA ''

'' AWAK BOLEH BUAT TREATMENT DIMANA-MANA DALAM NEGARA, DUNIA DAN KELAB JDT AKAN TANGGUNG SEGALA-GALANYA ''
DYAM TUNKU ISMAIL SULTAN IBRAHIM

TUNKU MAHKOTA PEMANGKU RAJA JOHOR

Itulah kata kata dari seorang anak raja yang sememangnya berjiwa rakyat,kisah ini bermula apabila hasrat seora ng adik yang bernama ACAN.., Acan yang berumur 14 tahun tinggal di Taman Bahagia , Bukit Pasir , Muar menghidap penyakit jantung berlubang kronik dimana beliau terpaksa bergantung hidup kepada tong oksigen . Acan sukar untuk ke mana2 kerana keadaan tong oksigen itu yang besar dan berat.
Acan menceritakan betapa beliau amat meminati JDT dan TMJ. Acan menghabiskan masa beliau di dalam bilik dengan menonton video2 perlawanan bolasepak membabitkan JDT. Acan memberitahu betapa beliau menyanjungi TMJ kerana TMJ mencetuskan semangat untuk beliau terus kuat untuk melawan penyakit yang dihidapinya. Acan memaklumkan beliau teringin untuk bertemu dan bersalam dengan TMJ walaupun seketika. TMJ yang perihatin. Turun melawat Acan di Bukit Pasir sambil menyampaikan sumbangan.
Acan@Muhammad Fikri Hakim Bin Sikin penghidap sakit jantung berlubang kronik ingin bertemu dan bersalam dengan TMJ. Hari ini apa yg diangankn oleh acan betul2 menjadi kenyataan di mana TMJ turun sendiri kerumah acan.PBJ

.

No comments:

Post a Comment