Thursday, 24 March 2016

Politik malaysia semakin jahat

Aku singah disebuah kedai makan ..dan aku oder makanan..,Suka tengok..perniagaan kedai makan yg diusahakan oleh org islam ..juga dikunjungi oleh orang bukan islam...ramai pulak tu.kita hormat mereka..mereka pun hormat kita.ini lah yg kita mahu...,tpi ada sebilangan dari kita sendiri yg kadang2 bertindak tak pakai otak. yang sebenarnya politik ini yg memecahkan kita,tengok jela skrg..macam2 berlaku..dalam politik ada duri yg berjalan dalam daging.,politik sekarang bukan politik yang baik..politik sekarang seperti memecahkan kaum..,yang sana burukan situ..yang situ burukan sini,saling menuding jari..., sebab tu saya cukup benci dengan pollitik sekarang ni,kita dipermainkan oleh pemimpin yang MEREBUT KUASA ..rakyat yang tak bijak pulak hanya mengikut seperti ekor yang terlekat kat punggung,

No comments:

Post a comment