Tuesday 10 January 2017

kerana aku undi faiz subri dia menang ok!!

masa tu...aku dapat tengok video faiz subri punya sepakan gol,perghhhhh jgn kata melanggar hukum fizik saja,tpi melanggar hukum putaran angin tahap satu(ini aku saja yg tahu)hee..,masa peringkat pertama aku undi la masa tu...dan aku shared ...dkt ak shared kwn2 ada lebih kurang 10org undi..perghh ko tengok faiz,10org taww..banyakk tuuu..dan seterusnya di peringkat selanjutnya...aku undi...dan undi...,tiba masanya ak nk tengok sapa yg dapatt ,zzzzzzz ak tertidor dek kerana pagi sgt waktunya tu kt malaysia....tgh tidur tu ,korang thu?perot ak meragamm.dekat 10kali ke toilett...huhh,ak bukak fb...tgok live ,ngam tgh nk diumumkan huhu...yehh dpt tgok,sekian terima kasih

waaa syok nya bca ye ..thanks

No comments:

Post a Comment